donderdag 22 oktober 2015

Weer naar Manila

Om vijf uur op, eigenlijk een beetje te vroeg want we zijn al om kwart voor zes op het station terwijl onze trein pas om 06:22 vertrekt. We wachten op perron 6 en zijn de enigen. Na een kwartier komt iemand van het treinpersoneel vragen welke trein we moeten hebben en zegt dat we aan de andere kant van perron 6 moeten zijn. Hadden we anders misschien de trein en de vlucht gemist!
Na anderhalf uur komen we op het vliegveld aan. Bij het inchecken vraagt men naar het reserveringsnummer van onze vlucht naar Amsterdam. Die papieren heb ik in Manila gelaten maar ik heb de bevestiging op de mail. Alleen mijn telefoon krijgt geen verbinding. Ik sms Menno of hij het nummer door wil geven, geen antwoord. Bram mailt Menno, geen antwoord. En dan bedenkt Bram dat ik mijn mail ook op zijn tablet kan inkijken. En dat lukt. Maar als het niet gelukt was had men ons de toegang tot de Filipijnen kunnen weigeren!
De sms van mij en het mailtje van Bram zijn nooit verzonden. Pas hier in Manila komen ze binnen…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten