vrijdag 29 juli 1983

Nieuwe as gemonteerd

Bram vertrekt na het ontbijt met het wiel met gebroken spaak op zijn rug naar een fietsenmaker. En wij beklimmen de heuvel aan de overkant. Het is heet vandaag en de zon brandt genadeloos! Boven hebben we een schitterend uitzicht over het dal. 
Joke

 
Ik ga naar een fietsenmaker even buiten het dorp, maar hij kan me niet helpen en verwijst me naar een andere zaak. Daar heeft men geen losse achteras maar wel één in een compleet wiel. Onmiddellijk wordt de as uit de naaf gesloopt. Die kost £ 2, maar er is geen gereedschap om hem te monteren. Dus met de as terug naar de eerste zaak, waar ik hun gereedschap mag gebruiken. Na een uurtje ben ik klaar en wil betalen. Maar daar komt niets van in! Hartelijk dank! 
Op de camping monteer ik het wiel. Morgen weer weg, jammer, mooie plek hier.
Bram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten