zaterdag 11 juli 1981

Op de camping

Ik word vanmorgen, onder een bewolkte lucht, wakker gemaakt met de mededeling dat er croissantjes en stokbrood zijn gehaald. Het duurt even voordat ik echt wakker ben, maar dan ga ik ook meteen op het Franse ontbijt af (alhoewel pindakaas en appelstroop niet zo Frans is). Na het ontbijt luieren we allemaal nog een beetje in onze tenten. Nadat we langzamerhand wat fitter zijn geworden, gaan mama en Bram de auto wegbrengen en als ze weer op de fiets terugkomen is het warm geworden en trekt de lucht wat open. Bram, Menno en ik gaan daarna nog een fietstochtje maken door een paar kleine dorpjes en over een colletje. Boven aangekomen besluiten we om dezelfde weg weer terug te gaan. De weg terug is bijna alleen maar naar beneden, dus die doen we ook een kwartiertje sneller. Bij elkaar duurt dat ritje toch minstens een uur. Als we terugkomen, we hebben het inmiddels goed warm gekregen, gaan we eten: gebakken ei, brood, ratatouille en aardappelen. Mama en Bram gaan nog wat wandelen en Menno en ik voetballen.
Bob

Geen opmerkingen:

Een reactie posten