maandag 19 januari 1970

1963 Rob en ik trouwen

Op 31 januari 1963 treden Rob en ik in het huwelijk. Maar daar is het een en ander aan voorafgegaan. Omdat ik niet in de kerk wil trouwen (Rob ook niet, wel in een kapel, maar ook dat wil ik niet) weigert ma, twee weken voor onze trouwdatum, haar toestemming. Overstuur verlaat ik het huis en trek in bij Rob's ouders. De volgende dag haalt Joop ma over toch op het stadhuis te tekenen, zodat we het niet via de rechter hoeven te regelen, wat zeker drie maanden zou duren. Dus kunnen we alsnog op de geplande datum trouwen. 
Pa, ma, Hans en Karel zijn niet op onze bruiloft aanwezig, Carla en Joop wel. 
We trouwen in het stadhuis van Hilversum en houden de receptie en het diner bij Rob's ouders in de Jacob van Campenlaan. Het is zonnig, maar koud, -7 °C. Mijn bruidsjurk heb ik zelf gemaakt.

               

        
Onder de gasten zijn o.a. buren van Rob's ouders, collega's en directeur van N.V. Isola, Rob's baas dhr. Kroonder en dhr. Zieck, vertegenwoordiger bij Uitgeverij Kroonder, die Rob het vak geleerd heeft.

 
            

Geen opmerkingen:

Een reactie posten