dinsdag 10 juli 1979

Canterbury

   
’s Morgens worden we oververhit wakker, de zon broeit in een strakblauwe lucht zodat we er snel uit moeten. Na het ontbijt gaan we om 10 uur weg, zonder bagage want we zullen weer in Canterbury terugkomen. We gaan op weg en Bram zal de weg zoeken. Op een gegeven moment komen we weer bij de camping aan, we hebben dus een rondje gemaakt! Onderweg willen we wat eten en drinken en gaan ergens een taveerne/café in. De koffie is niet te pruimen en de man van die tent wil dat we met een bierpul op de foto gaan. Dat hebben we toen maar gedaan. We gaan verder en klimmen 400 meter hoog; het was een prachtig uitzicht en we hebben een foto gemaakt. In Ashford eten en drinken we weer wat en gaan dan terug, weer 400 meter naar boven!! Dat is een hele klim, maar we hoeven niet te lopen. Ik hoef trouwens nooit te lopen; ik kan merken dat ik vooruitga.
We komen om half zes weer in Canterbury en kunnen nog net boodschappen doen. Lekker gegeten: aardappelen, vlees, groente en smaakyoghurt na. Daarna douchen en nu stop ik ermee, want ik ga slapen.
Bob

Geen opmerkingen:

Een reactie posten