donderdag 19 juli 1979

Marlborough

 ’s Morgens ben ik al om 8 uur wakker en de rest wat later. Ik kleed me snel aan want ik wil in de speeltuin spelen, in een net van in vier gevlochten touwen, dat is heel leuk. Na een tijdje komt Bob ook en we hebben ook tijd nodig om de tassen in te pakken en om kwart voor elf vertrekken we. Ik vind ´t erg jammer want ´t is een leuke camping. Om elf uur eten we een taartje en drinken koffie en Bob en ik willen allebei een moorkop. Dan verloten we hem en wie denk je wie gewonnen heeft…… Menno!!!!! Nou, hij is erg lekker hoor, het is gewoon een bolletje dat opengesneden is en er zit slagroom in en erop is een laag chocolade, erg lekker. Daarna fietsen we naar Marlborough, eten wat en gaan naar de informatie of er een camping is. Die is 1½ km. verderop. We moeten erg klimmen. Toen gegeten en gelezen en ´t is een koele dag en avond geweest en we liggen vroeg op bed.
Menno

Geen opmerkingen:

Een reactie posten