zondag 15 juli 1979

Shere

’s Morgens word ik om half 9 wakker in somber weer. Lekker ontbijt. Bob en ik wassen af en Bram en Joke wassen zich. Bob en ik voetballen op een rare manier. De regels gaan zo: een van de twee heeft de bal en de ander moet de bal afpakken; de een moet de bal zo lang mogelijk in bezit houden en je mag elkaar tekelen, hoe je dan ook wilt. Dat is best leuk. Ik zit onder de blauwe plekken.
Intussen is ’t lekkerder weer geworden. Dan gaan Bob en ik ons ook wassen en tanden poetsen. Daarna koffie en zonder bagage (want we komen terug op de camping) fietsen we naar Shere. Nou, wat een mazzel, er is toevallig feest met een optocht. Iedereen is verkleed en er worden toespraken gehouden. ’t Is wel leuk. Dan eten we een taartje, 2 stukken per man. Bob en ik limonade en Bram en Joke thee voor 80 pence, erg goedkoop.


Daarna fietsen we terug naar de camping. Dan eten we, wandelen nog wat, drinken thee en dan naar bed.
Menno

Geen opmerkingen:

Een reactie posten