vrijdag 25 mei 1984

San Francisco

 
Michael gaat op pad om reservesleutels bij te laten maken en komt terug met sleutels èn croissants! Hij wijst ons de halte van de Muni (tram/metro) en Bram en ik gaan down town. Naar Chinatown, Fisherman's Wharf en het Maritime Museum met mooie oude schepen. We kopen stokbrood, kaas en salami en in een Italiaans koffietentje neemt Bram een espresso en ik een ijsje. Op een groot grasveld liggen we een uurtje te doezelen. Intussen voel ik me een beetje misselijk.
We gaan weer verder en komen door Broadway, de uitgaanswijk van San Francisco, met allerlei tenten waar topless geserveerd wordt. 
Ik word intussen steeds beroerder, dus terug naar het appartement. Ik ben koortsig, heb geen trek in eten en ga naar bed. 

Joke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten